Si mi-am promis…

10 Martie, 2008 § 5 comentarii

Si mi-am promis ca o las in pace. O las sa incerce, sa fie cum vrea ea. Dar oare pot? Oare pot?

Aseara am aflat ca are pe altcineva. De o luna de zile ma tarai in genunchi in fata ei, o implor sa ma ierte, ii jur iubire, ii arat schimbarea pe care o vrea in mine. O luna de zile imi spune „nu mai simt nimic pentru tine”. Si aseara aflu ca are pe altul de cateva luni.

Tensiunea creste in mine, vreau sa stiu mai multe, vreau sa il vad pe el, vreau sa il strang de gat, sa OMOR. De ce as face-o? El de ce mi-a furat partenera cu care am stat 3 ani? Ea de ce nu mi-a spus de la inceput ca are pe altu? Nu e corect…

Ma intalnesc cu el, il vad, il masor din priviri… Ma gandesc daca intr-o lupta fizica as iesi castigator… Renunt la idee, ii expun gandurile mele. Incepe sa devina irascibil. Incepe sa ma intrerupa, incep sa ridic vocea si el se enerveaza si mai tare….

SI RESPIR USURAT…

Realizez ca El nu e ce vrea Ea. Si intr-o zi Ea isi va da seama…

Daca se intoarce la mine sa o mai primesc, sa o iert, sa traiesc cu ideea ca a fost in bratele altuia, i-a spus te iubesc, s-a culcat cu el…. Nebunie. Daca merita sa o iert pentru toate astea?

Da. De ce?

Pentru ca o iubesc.

O iubesc.

§ 5 Responses to Si mi-am promis…

  • amada spune:

    te cred. as face la fel. desi miar ramane un gust amar dupa toata povestea… ai grija de tine, asta e singurul meu sfat. nu stiu daca e bun sau nu, nu ma intereseaza daca o sal urmezi sau nu. parerea mea e ca fiecare om are nevoie de fericire, de foarte multa fericire. daca nu o gasesti acolo unde o cauti inseamna ca nu cauti unde trebuie. mai cauta si o sa gasesti

  • Oana spune:

    Intre noi nu a intervenit nimeni.Sa nu ai impresia ca el ti-a furat iubita pt ca nu e asa.Pe el am inceput sa il cunosc,fiindca a fost singura persoana straina care m-a inteles perfect din prima clipa cand m-a vazut.Si nu am putut sa cred ca se poate intampla asa ceva.Si am inceput sa il cunosc de-a lungul celor 4 luni de zile de cand am fost amandoi de acord ca nu merita sa mai continuam asa.Da tu singur ai spus: Ca e mai bine acum decat mai incolo cand suntem casatoriti si cu copii.Aduti te rog aminte.

  • vlladin spune:

    Oana draga, intre noi nu a intervenit nimeni. Precis ai uitat sa omiti faptul ca ai pe cineva atunci cand am umblat dupa tine 1 luna (sau doua),atunci cand veneam si iti aduceam flori, te imploram sa ma ierti sa ma primesti inapoi, atunci cand plangeam necontenit. Astfel de lucruri nu se pot omite. Puteai sa imi opresti suferinta cu 3 cuvinte (am pe cineva).
    Dar nu ai facut-o. M-ai MINTIT pana in ultima clipa. Si nu stiu de ce, nici nu vreau sa stiu de ce. Bucura-te de cel care „nu” a intervenit intre noi. Precis e mai bun ca mine. Precis e.

  • papitza spune:

    man, iti dau un sfat: nu se merita! o data plecata nu va reveni; daca o face iti va fi mai rau. Fii barbat si las-o sa plece; te poti acum concentra la altele, sunt convins ca multe lucruri la tine le-ai neglijat. Ai grija de tine si ai rabdare. Timpul rezolva tot 😉

  • Doamne!trec prin aceasta chestie si eu acum…numai ca eu nu o cunosc inca pe actuala…poate ar fi sa nu o cunosc niciodata,nu as suporta sa-l vad cu alcineva. Eu am renuntat la ideea ca el m-ar fi iubit cand am aflat ca si-a facut pe cineva imediat dupa ce ne-am despartit..mi-a zis ca nu tine la ea,ca sta doar ca sa treaca vremea…dar cine mai crede?Durerea ma termina cand stiu ca a putut sa fie cu cineva asa de usor. Iti traiesc durerea…as vrea sa stiu cum ai trecut tu peste?

Lasă un răspuns

What’s this?

You are currently reading Si mi-am promis… at The world is not enough.....

meta

